volvo142 Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Noen som vet hvor eg kan få kjøpt hvite el sorte baklykter og blinkers foran til min 82gti golf1????? Har prøvd norsk bildelesenter men dem har ikke desverre!! HELP SOMEBODY!!!:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Blant annet her Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit-runner Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 fikk kjøpt sotete baklykter av eiker sitt gamle lager sist måned.. gbl bildeler eller noe sånt i hokksund hadde kjøpt opp partiet og lagt dem ut på finn. ^^ lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo142 Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Dem hadde ikke flere ijenn,typisk!! Vert artig å funnet noe i norge som selger sånt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 jeg ahr 2sett med baklykter til mk1 lange typen. ett sett i hvit (nye) og ett sett med golf citi R utseende (nye orginale) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo142 Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 jeg ahr 2sett med baklykter til mk1 lange typen.ett sett i hvit (nye) og ett sett med golf citi R utseende (nye orginale) Har du noe tlfnr eg kan nå deg på???:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Har du noe tlfnr eg kan nå deg på???:D :D pm sendt.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg