Sjokomelk Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Hei, har en Mitsubishi Galant Avance som rister veldig når jeg starter den! dette skjedde i morgen tidlig, gikk først ut for å varme opp bilen, det funket greit slo av motoren etter en stund, så når jeg skulle gå, motoren var forsatt varm. så begynte bilen å riste noe voldsomt etter jeg startet den opp igjen har ikke turt å kjøre den.. Noen som vet hva som kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Åpne panseret og ta en titt da vel! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Sjekk hvordan motorfestene ser ut. Kan hende ett motorfeste har kollapset og motoren har "ramlet ned" og tar i karosseriet en plass. Går motoren rent ellers? Kan også hende at den ikke fyrer på alle sylindre. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 hvor langt har den gått..?? er ikke sikker på om det er det på den motor men tidligere modeller har ballanse aksel i motor som blit drevet av reim sammen sammen med register.. kan hende den er røket.. da vil motor riste..!! Siter Catch me if you can..!! Søker dekk sponsor http://www.moonshineracing.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjokomelk Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 huff om jeg sa at motoren rister når den går glem det, for nå vil den ikke starte! når jeg prøver å starte den så rister bilen, fikk motoren til å gå i 2-3sekunder full turbulens! så dauet den.. er ikke helt sikker på hvor gammel den er, men har gått under 100KM så under panseret var ingenting uten om det vanlige selv om jeg ikke har for mye peiling...et dødt batteri kan vel da ikke være grunnen eller hva?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Beste rådet jeg kan gi, er å få noen som kan det til å se på bilen din. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjokomelk Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Huff.. jeg forstår ikke hva som kan ha skjedd i motoren. men uansett den starter nå! jeg fikk satt den i R, det er aut.gir! så rygga jeg den ned bakken når bilen var av.. så prøvde jeg meg på å starte den.. det funket fint. jaja nå lærte jeg vel meg noe nytt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 du bakkestarta den mer sakt? :P så du bakkestarter bilen din overalt:P Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 dette skjedde i morgen tidlig Jøss. Er du synsk? Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 fikk motoren til å gå i 2-3sekunder full turbulens! så dauet den Turbulens? Er det fly du kjører? Kontakt havarikommisjonen for sivil luftfart. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg