Gå til innhold

Kjøpe 200sx...


golf_IV

Anbefalte innlegg

Hei..

 

jeg ønsker og kjøpe meg en 200sx. men budsjettet tilater meg ikke en som er dyr..

 

så det jeg ønsker er en som jeg kan jobbe med, som restaurerings prosjekt.

 

noe og pusle med på ettermidagen.

 

kan godt være rust sveising og div sånn små pusle greier... vil helst at det skal være skilter på den.. men blir vel vanskelig og få den billig med skilter og i "kjørbar" stand...

 

tenker på veldig lav pris en 20,000 til 25,000..

 

noen som veit om noe eller??:)

audi 100 2.2 quattro

chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge

xmerce 190e x2

xnissan 200sx s13

xAudi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

jeg ønsker og kjøpe meg en 200sx. men budsjettet tilater meg ikke en som er dyr..

 

så det jeg ønsker er en som jeg kan jobbe med, som restaurerings prosjekt.

 

noe og pusle med på ettermidagen.

 

kan godt være rust sveising og div sånn små pusle greier... vil helst at det skal være skilter på den.. men blir vel vanskelig og få den billig med skilter og i "kjørbar" stand...

 

tenker på veldig lav pris en 20,000 til 25,000..

 

noen som veit om noe eller??:)

 

det var bra og høre at flere vill kjøpe 200sx ;D

 

sjekk denne

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=11366319&sid=xz7abcsVcf8463241

 

du spør, vi svarer ;)

1995 Audi 80 slow and soon to bee low edition! ;) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nippon hadde en helt grei en til 25 000 for noen uker siden, men den ble solgt rimelig fort.

Du får bare ha øynene åpen. Uansett må du nok betale alt fra 50 til 100 000 for å få den på veien.

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe takker for svar:) regna med jeg må ut med en 50 til 100 for og få den på veien..

 

noen som veit om en som er tolla men ikke betalt engangs avgift på da?? er ikke helt 18 enda så trenger ikke en som er skilter på;)..

audi 100 2.2 quattro

chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge

xmerce 190e x2

xnissan 200sx s13

xAudi 90 quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engangsavgift på min blir på rundt 30 000. Det stemmer ganske i forhold til alle s13. Så om du får kjøpt en til rundt 25 000, så må du iallefall ut med 30 000 for skilt. Men om du kjøper en i norge til den prisen, så må du regne med mye arbeid. Gjør som meg. dra til tyskland.

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engangsavgift på min blir på rundt 30 000. Det stemmer ganske i forhold til alle s13. Så om du får kjøpt en til rundt 25 000, så må du iallefall ut med 30 000 for skilt. Men om du kjøper en i norge til den prisen, så må du regne med mye arbeid. Gjør som meg. dra til tyskland.

 

Tror jeg skal ta meg en tur til tyskland jeg og xD

Biler blir det en go del penger av ;S

1995 Audi 80 slow and soon to bee low edition! ;) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår