Gå til innhold

Spesiellt dB anlegg stjålet i Mandal!!!!

Ranger emnet


DJ-timoty

Anbefalte innlegg

ok, nei kan jo ikke garrantere det da, for folk kan jo kjøpe med seg fra utlandet selv og slike ting, men han skal vist nok ha eneretten i norge på salg av dette merket i norge han jeg kjøpte det av.. og han har ikke solgt noen av disse bassene til noen andre...

 

 

 

 

det er selvfølgelig lov å spørre ;) men kan ikke svare deg på det.. det er "foretningsemmelighet" , hehe, jeg kjøper og selger litt på hobbybasis for han som importerer.. men alt som ble stjålet har en relativt høy total salgsverdi... Kasse, diverse Kabler, ALT ble røsket ut av bilen :( (bortsett fra det som går frem til batteri og spiller da)

 

 

surt det der:( er kjederli å få nytt utstyr stjelt:(

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

+ Mazda 323F 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg stiller med bil, og du fyller den med bilstereoprodukter :D :happyhappy:

 

Har du delkasko eller kasko så dekkes vel tyveri, har du bare ansvar så dekkes ingenting :(

 

hehe , du kan sikkert få låne noe for anledningen :-p hehe , har jo det gamle anlegget mitt enda heldigvis :D

 

vet faktisk ikke hva jeg har, bilen står i min far sitt navn, så må høre med han om det :)

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig surt!! skulle nesten tro de visste akkurat hva de var ute etter! iom at de ikke engang gadd å inn i selve bilen!!

 

Ser du brukte Xelent kasse til subbene.. han du "har et lite samarbeid" med?? ;)

 

Holder som sagt øyne åpne! Forbanna altså! hatt folk i min bil en gang, men da forsvant kun kort holder(ekkelt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig surt!! skulle nesten tro de visste akkurat hva de var ute etter! iom at de ikke engang gadd å inn i selve bilen!!

 

Ser du brukte Xelent kasse til subbene.. han du "har et lite samarbeid" med?? ;)

 

Holder som sagt øyne åpne! Forbanna altså! hatt folk i min bil en gang, men da forsvant kun kort holder(ekkelt!)

 

takk takk.

 

nei Xelent kassa var bare noe jeg fikk tak i billig :cool:

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor høyt spillte dette spesielle dB drag anlegget da? ;)

 

fikk ikke målt noe :( ble jo stjålet etter 2 dager, fikk ikke spillt 5 minutt på det en gang .. hadde lissom bare såvidt begynt innspillingen :(

 

MEN , en kamerat av meg hadde mindre modeller av subbene , og han klarte å tyne ut 145dB av di , og di var kanskje halvparten så kraftig bygd som disse...

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
ok, nei kan jo ikke garrantere det da, for folk kan jo kjøpe med seg fra utlandet selv og slike ting, men han skal vist nok ha eneretten i norge på salg av dette merket i norge han jeg kjøpte det av.. og han har ikke solgt noen av disse bassene til noen andre...

 

 

 

 

det er selvfølgelig lov å spørre ;) men kan ikke svare deg på det.. det er "foretningsemmelighet" , hehe, jeg kjøper og selger litt på hobbybasis for han som importerer.. men alt som ble stjålet har en relativt høy total salgsverdi.. Kasse, diverse Kabler, ALT ble røsket ut av bilen :( (bortsett fra det som går frem til batteri og spiller da)

 

dette er jo utstyr som er blitt solgt fra mobilsentrum i mange år, så dette jøgelet er det nok flere her i norge som har.

 

Håper du får tak i de som stakk av med det.

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår