CrazyLoff Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Syns det er blitt en del smelling bakfra når jeg kjører rolig over fartsdempere.. Kan det være ei foring som er gåen / slitt? Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Replay Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Syns det er blitt en del smelling bakfra når jeg kjører rolig over fartsdempere.. Kan det være ei foring som er gåen / slitt? stor fare for at du må bytte foringene bak ja:) Siter Vr6 -93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Er det kritiskt eller? Hva av skade kan eventuelt skje om jeg kjøre 60 mil uten og skifte? Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
damnation Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Har kjørt en stund med dårlige foringer hele vinteren mer eller mindre. Har ikke fått noen tilbakemeldinger da mekanikeren skiftet de, eller da jeg var på storservice i sommer. Men tipper at hjulopphenget går til helvete eter hvert. Siter VW Passat 2008 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 4 Life Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Har begynt å få knirking og knaking når jeg kjører på dårlig vei og fartsdumper selv. Jeg har fått konstatert på verksted at det er utpinte foringer bak på min i alle fall. Så det er meget mulig at det er foringene som må byttes på din også, som de andre her sier. Siter '98 Toyota Corolla 1,6 Luna '92 Vw Golf cl - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg