Papi. Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Joda, folk klarar ikkje å beherske seg når det gjeld sjokolade verkar det som. Fann smelta sjokolade i eitt av seta i bilen, samt ein halveten rull med sjokolade. Korleis fjernar eg dette? Dette er original-trekket på bilen. Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 dette burde ikke være det største prob tror jeg.. litt såpevann å en stiv børste kan du jo prøve først med.. vist ikke finnes det en rekke produkter da.. som quick out stain remover fra meguiars osv.. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Frost spray, skrap vekk, vask litt etterpå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shine Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Heisan! Du kan legge på interiørsåpe og skrubbe litt med en neglebørste. Sug deretter opp med en støvsuger(industri støvsuger)som tåler litt vann. Eventuellt lei en tepperensemaskin. Det kan være lurt og ta hele puta slik at den ikke blir skjoldet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Enkelte bensinstasjoner har slike setevasker. Prøv det? Får du det fortsatt ikke av, så skrur du ut setet og tar av trekket. (festet med klips, stropper osv). Da er det mye lettere å bare ta trekket i en bøtte og vaske skikkelig. Jeg fikk bort alt kroppsvetten(?) i førersetet mitt på den måten. Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/10/11/514733.html Sjokolade sa du? tror han her trenger noen tips også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/10/11/514733.html Sjokolade sa du? tror han her trenger noen tips også. Du burde nesten advare om sterke bilder! :P Jeg satt med mat i munnen da jeg så bildet, men han er vel straks en av gjengangerne her på bilpleieforumet. :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 unnskyld var ikke meningen:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Drit bil???? Kunne ikke dy meg....he he Stakkars folk...får finne de som gjør sånt så kan de mates med Dritten på samme måte som de tvangsforer gjess, bare å helle dritten ned ei trakt som er stappet godt ned i halsen på dem....tragiske greier.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Bruk en rense maskin, ha i varmt vann og rense middel. Dra over flekken flere ganger og voila!! Flekken er borte :) Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg