runarjoh Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Jeg trenger å vite hvor tetteringer, topp pakning, toppdekselpakning og kamakselpakning er på motoren. Om dere kunne bare krysset av på bilde som jeg har lagt til så hadde det vært supert! eller om dere har et bedre bilde så gjør ikke det noe ;) Takk på forhånd for ALLE svar! :) Siter 1999 Passat 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Hvilke tetteringer? Ventilhetter eller stempelringer du mener? Begynn med å ta av plasten det står 20V på,så ser du kamdekselet,under det (mot toppen) ligger det en pakning,altså toppdekselpakningen... mot kamreima,der hvor kammene har drevene,sitter det pakninger (simringer) rundt kammene. Toppakningen ser du hvis du ser i skjøten mellom blokkdelen og toppen... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 les litt her: http://auto.howstuffworks.com/engine.htm mye som er forklart der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Jeg må slutte å svare...bare linke istedet. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg