Gå til innhold

El.Speil står feil?

Ranger emnet

Exerqtor

Anbefalte innlegg

Har akkurat montert el.speil på 245'n.. Men når jeg satt meg inn i bilen å skulle justere dem så så jeg at det må være noe feil.. Virker som at hele venstre speilet(altså huset å hele pakka)står for langt inn på ruta på en måte.. Så jeg får ikke justert selve speilet langt nok ut til at jeg kan få sett no. Sånn som det er nå så ser jeg bare bakdøra.. Å på høyre side så er det omvendt.. Men det er jo umulig å sette dem på feil side.. Har tatt av selve glasset å skrudd ut motorene å prøvd å shimse dem, men det blir ikke nok.. Hva i helsike er det det kan være for no?

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venstre-speilet skal stå kant-i-kant med plastikken, mens høyrespeilet skal være ca 2cm inni plastikken..

Om det gav noen mening!? litt vanskelig å forklare, men tenkte at du kunne sjekke det, for å se om du har fått speil fra rhd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekti, skal se om det står noe dritt på speilet ang om det er til LHD eller RHD også.. Ellers så får jeg bare pelle ut innmaten å pelle av et sett av noen av dem andre dørene.. Jævlig tråkig siden jeg allerede har lakkert dem her å styra bare;P

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider