vegs_e34 Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hei, trenger tips til valg av bil! Må ha: 6`er, bakhjulstrekk og manuell kasse! :):) max 40000,- Hvis du skal skrive "søk på autodb" så skal du få slippe det, for det har jeg tenkt å gjøre etter jeg har fått tips om HVA jeg skal søke etter=)) Helst være mer kreativ enn "BMW!" for det har jeg søkt meg blå etter. Siter 1996 Bmw 523i 2.5 Manuell. sladdevogn: 86` scorpio 2.8 manuell x: 1992 Bmw 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hei, trenger tips til valg av bil! Må ha: 6`er, bakhjulstrekk og manuell kasse! :):) max 40000,- Hvis du skal skrive "søk på autodb" så skal du få slippe det, for det har jeg tenkt å gjøre etter jeg har fått tips om HVA jeg skal søke etter=)) Helst være mer kreativ enn "BMW!" for det har jeg søkt meg blå etter. haha.. første jeg tenkte når jeg så kriteriene dine var en BMW E34.. hehe FÅr man ikke sierra med 6`er a? Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 haha.. første jeg tenkte når jeg så kriteriene dine var en BMW E34.. hehe FÅr man ikke sierra med 6`er a? Dritt. BMW, ikke annet som duger. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegs_e34 Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 haha.. første jeg tenkte når jeg så kriteriene dine var en BMW E34.. hehe FÅr man ikke sierra med 6`er a? takk for tipset, men blir nok ikke no sierra på meg nei, hehe Siter 1996 Bmw 523i 2.5 Manuell. sladdevogn: 86` scorpio 2.8 manuell x: 1992 Bmw 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 takk for tipset, men blir nok ikke no sierra på meg nei, hehe hadde ikke jeg kjøpt heller.. synts bilen er så anti-smakfull som det går ann og bli...:) Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Får du ikke Mærsje med 6'er da? Kanskje ikke sammenlignbart med BMW men det er da et alternativ. Vet ikke helt hvordan det erv med manuell da. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Volvo 960 fåss med 2,5 24v og manuell, evnt. 3,0 24v med aut. Eller en Volvo 164! Bilen sin det;) Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg