bilkristian Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hello! Ble nettopp ferdig med denne. alt utenom felgene er brush.. :) UpDate!: Håper dere liker den! org: http://www.netcarshow.com/suzuki/2008-splash/1600x1200/wallpaper_05.htm få faedback Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Det der så veldig bra ut, men et tips er at du flytter bakhjulet litt lenger ut mot felgkanten. Hadde også vært flott hvis du hadde kuttet av lyset litt i overkant. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Takk!! :D Det kommer en update. Skal fikse hjulet på updaten Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Sideskjørtet ser ikke helt bra ut heller. Litt jevnere og skyggelegging er mitt tips. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 oki. Hehe, jeg skal nok prøve å fikse det også! :D Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 øppdeit (oppdatering) Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carrera GT Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Bra brush! men jeg synes kantene på hjulbuene ikke var så bra, jeg vet du kan bedre, så stå på... første brushing eller? Siter High Octane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 hjulbuene? De er jo helt orginale da! :eatme: nei ikke første brush..;) Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg