MortenM Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 merklig har skjedd: hva ute å kjørte i går kveld alle lys innventig funka nårt jeg satte lyshendel....skulle kjøre i dag..skulle ut å kjøre i dag så setter på lyshendel å ikke no lys innvenbdig men funka som vanlig ute :( Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 sjekket sikringen ja? :) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 jada sjekka sikringer å alt men fikk en ekkel tanke om d kan være relle ell no??? Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 hmmm da har jeg hatt av instrumenta å dritt å der hva d en relle bak...noen som veit hva den er til??? kan det ha noe med att instrument lysa blir borte når jeg setter på lysbryter??? Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg