TurboTony Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Da har jeg godt i innkjøp av en 242 fra 1980 som skal gjæres en del med! Litt om bilen nå Volvo 242 med koni adjustable foran og bak. T-rød styling som skal av! Lakka Ford Racing blå "086799" Stabbstag, torpedostag, krengningstag. Chevrolet 350 5,7L fra Corvette med en dubble pumpa holly forgasser motor som er godkjent. Tar-ox Sport Japan bremsen foran og bak. Usa front og panser tatt fra en am import 240. Usa Front med runde lykter fra usa Kam,insug,forgasser,headers,eksos er bytta. Ombyggde 242 stoler all inmat fra nye 240 stoler. Mellom aksel er lagd på kardang-servic. 1031 bak aksel med 940 diff sperre Titanium 17" skrudde felger, skal vel byttes ut. Hele instrument panele med orginale målere. Mustang shifter. Hvite blink lys fra radicast i sverige 264 hel crom grill fra gammle bilen min Ting som skal gjøres fram over med bilen. Bytte Motor til en ny 350Edelbrock fra summit racing INFO OM MOTOR Bytte Girkasse til noe som tåler litt mer påkjenning. Bytte diff til Truetrac. Bytte til Coilovers fra Kaplhenke Racing foran og bak. Bytte Shiter til B&M Megashifters Bytte Panser og kanskje skjermer får se ann på hvem front jeg skal ha. Dress up kit til motoren som er på vei hjem nå! Bytte front rute til ny type. Lakkeres på nytt i Grp a farger eller samma farge. Grp A vinge er ett møst på en sånn bil Servo styring er kjekt Eksos bandasje får og få varmen mer ned Ny og støre EL vifte og tar vekk propellen og muligens noen annen ettervært! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 plasten skal av uansett, men hva synnes dere Fullt Grp A stuk, eller vanlig.... eller Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg