Lernes Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Hei Har en Golf IV 1,9TDI 4motion 2000 5dørs. Sikkert et enkelt svar til dette, men vil ikke ødlegge bakdøra mi. Har kjøpr Pioneer høyttalere med overganger. Spørsmålet mitt er hvordan tar jeg av dørtrekket? Løsnet alle clips og skruer(de to under) men det ser ut som den henger fast i vindussveiva og dørhåndtak. Noen som vet hvordan jeg skal gjøre dette uten å bryte noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 dørhandtaket må du hekte av wiren somer litt vrien å komme til , men sakl gå ann å få den et stykke ut om du får av sveiva di om du har sveiv som du sa, bak sveiva sitter det er klips, det får du ut med skrutrekker Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg