erling Skrevet Juli 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2002 Er det noen som lager en fake "frostplugg-off" lyd? Det hadde vært no... Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Jeg vil gjerne ha en fake "heftig bensinpumpe" lyd :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Originally posted by boXer #1: Det heter IKKE pop-off!!!!!!! :) #2: Eneste sånn dill-dall som finns av dette høres ikke ut som en DUMP-VENTIL/BLOW-OFF i DET HELE TATT! Så da finnes det egentlig ikke noe sånnt. Hvis du ikke nøyer deg men noe som høres ut som et gammelt Atari spill da. Jeg er en av de som ikke vet. :) Derfor spør jeg deg som vet! Hva er forskjellen på POP-OFF og Dump ventil \ Blow-Off? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Originally posted by NoLimit Jeg er en av de som ikke vet. :) Derfor spør jeg deg som vet! Hva er forskjellen på POP-OFF og Dump ventil \ Blow-Off? Det finnes en laaaang tråd som omhandler det temaet fra A til Å. Søk litt i "arkivet" så finner du den sikkert (sorry, jeg er for lat i dag). Der står det omhandlet alt du måtte lure på ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Originally posted by Johnson Asso, gir faen i hva andre folk syns. Vil bare ha den pop-off lyden, og har ikke råd til turbo.. Spurte bare et teknisk spørsmål.. Bra svart :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Skjerp dere litt a... Helt enig i at man kan påpeke at det ikke heter pop-off lyd.. MEN, dere skjønnte da vel pokkermeg hva han mente, og da er det ikke noen grunn til å gjøre ett så stort nummer ut av det.. på "Folkemunne" heter det "popoff lyd".. og siden det er blitt slik, hadde det gjort seg bedre å lage det som ett BTW punkt, og opplyse om riktig betegnelse, isteden for å gjøre det til PUNKT EN: DU ER DUM OG VET IKKE HVA TING HENTER, OG DET IRRITERER MEG!! hallo??? hvordan tror DERE det vil føles å ta dere inn på ett nytt område dere kanskje ikke kan alle forbanna motorkoder og betegnelser på rams, for så å spørre om noe, og ble møtt med masse hån!!?? Føler dere for å spørre om noe en annen gang da kanskje?? SKjerp dere! Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Wow.. Bra skrevet Enig med silverboy der.. Greit nok at noen folk ikke kunne tenke seg å sette på noe slikt på bilen sin, men det er vel litt unødvendig å håne de som faktisk ønsker det. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Originally posted by Silverboy ...hadde det gjort seg bedre å lage det som ett BTW punkt, og opplyse om riktig betegnelse, isteden for å gjøre det til PUNKT EN: DU ER DUM OG VET IKKE HVA TING HENTER, OG DET IRRITERER MEG!! Håper ikke du mener min post for jeg skrev aldri noe slikt. Det er ikke så smart å putte ord i munnen på folk... Det var kanskje unødvendig å bruke utropstegn som jeg gjorde men alikevel da... :( (Men, nå er jo denne tråden veldig off-topic her, så da kan vel resten tas et annet sted?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Originally posted by LupoB0Y Wow.. Bra skrevet Enig med silverboy der.. Greit nok at noen folk ikke kunne tenke seg å sette på noe slikt på bilen sin, men det er vel litt unødvendig å håne de som faktisk ønsker det. Nja, jeg er ikke så helt sikker - en sånn idé krever nesten litt hån :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Originally posted by espentan Nja, jeg er ikke så helt sikker - en sånn idé krever nesten litt hån :) Tror jeg skal henge med på Espentan her. Greit nok å blande ordenes betydning, det kan skje alle, men en fake dump-lyd er pokker meg mer smakløst enn hjulkapsler med alu-felg-look og fake bremseskive! Wunderbaum har mer klasse enn det ;) Bare man sier det litt varsomt....... :D Selvsagt kan det unnskyldes hvis det skal smugmonteres på bilen til en kompis :D hehe.... Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espentan Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 Originally posted by Loppa Selvsagt kan det unnskyldes hvis det skal smugmonteres på bilen til en kompis :D hehe.... Hehe, det er selvsgat noe helt annet :D Hmm, ingen dum idé :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet August 12, 2002 Rapporter Share Skrevet August 12, 2002 du kan jo spille inn "pop-off"lyden inn på cd og spille den mens du kjører lol lol Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg