Gå til innhold

Biltreff i Skien?

Ranger emnet


Precious

Anbefalte innlegg

Hei og Hopp!!!

 

Jeg har en stor lidelse for tida, nemmelig Bil.

(og dama da, om hu skulle lese detta)

 

Vi er en liten gjeng i Skien som har lyst til å få til et streetmeet her i Skien. Vi har hvert på de fleste biltreff den siste tida og det hadde hvert kult å fått samla litt folk her i Grenland for litt uskyldig moro.

 

Sted: Herkules "kjøpesentere" sin parkering, stoor og fin i Skien. Eneste ulempe er at Securitas er innom til tider... hvis det kan kalles et problem.

 

Når: 23.november 2003

Tid: 16:00 +/-

Ganske tidlig, 23.nov er en Søndag så kjøpesenteret er stengt og vi vil jo få med oss moroa og bilene.

 

Er det interesse for dette? Eventuelle innspill og råd?

(ikke "det gåkke an i skien" svar)

 

Mvh

Precious & Curb

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eyh. bor i porsgrunn å kunne tatt meg en tur jeg også.. menneh den bilen jeg ratter rundt i nå er det ingen moddings på og det er en sjokk svak motor etc.

Grunnen til at jeg kunne tenkt meg opp er at jeg skal på handling av bil som skal moddes etc nå.. (prosjekt i vinter hehe) og kunne tenkt meg opp å sjekke litt moro saker..

 

Ok det eller MÅ man ha en fet bil å stille opp med eller kan man som meg bare dukke opp å få med seg moroa?

---Biler--

 

Nissan Almera 98' met.blå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt ingen krav til hva slags bil du kjører...

 

Bare å komme, snakk med så mange som mulig oxo gjør vi det beste ut av det :)

 

Koselig å bli kjent med flere biler/folk.

 

Welkommen til forumet :)

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for varm velkomst.. skal slenge noen ord til kjente å ukjente om det jeg vettø <-- sjekk grenlands dialekta da.. hehe

 

vel se etter en blå nissan almera (ikkeno modding på den for madammen sier nei.. må handle inn EGEN bil siera.. pfff ikke no senking en gang... kjipe kvinnemenneske.. hehe)

 

Noen biler jeg skal se etter eller? så ta en tur å si "yo, me wicked, you who?"

 

greit å bli på hils med de som er der :D (fra forumet tenker jeg da på...)

---Biler--

 

Nissan Almera 98' met.blå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår