turbokano Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 raser denne motoren ved røket registerreim,eller det bare å smekke på ny reim å kjøre på? Mvh Geir. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 på med ny reim og kjør på =) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Spørs jo om du har gjort mye med motoren for å få høy komp. Men er motoren org, er det bare å klaske på ny reim å kjør.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Dere snakker om da. B230F er den som overhode IKKE tåler et regreim brudd.! Snakker av erfaring. Desverre, men her må du ut med mange penger:( Eller ikke:P Ny reim å kjør på. Har rykt regreima 2 ganger på b230f selv.. Eneste kjipe er å stå langt faen i vold, uten at noen kommer å henter deg. Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Er vel igrunn bare å klaske på ny reim på samtlige motorer, med unntak av B230K? B18/B20 som unntak, da de ikke har reim. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Eller hva med B234 da, med alle ventilene og greier...? Men for alle tilfellers skyld ville jeg også sette pris på om det ikke er noe større problem på en B230F... Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 En 16v-topp er bare å kaste hvis reima ryker =/ F-motor er bare å sette alt rekti og på med reim! tut og kjør :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.