ErlingSG Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Jess, henta meg en herjebil i går. Golf 2 -91 mod. Gått 416k Utrolig slapp 1.6L Turbomata Dieselmotor på 70 hk :lol: Er bar 17, så overlever med det frem til søstern kan skaffe gti, vr6 eller g60 motor. Her er bilen: Etter å ha lekt Petter Solberg i litt for stor fart sto bilen sånn: (Her står den da mot kjøreretningen, altså skensa jeg helt rundt før jeg sklei ut i grøfta..) Her er filmen, kræsjet er helt på slutten: http://www.youtube.com/watch?v=CWcbPEZmw1E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Det første swom egentlig slår meg når jeg ser den der er.... Jævlig langt å løpe hjem ser det ut som. Ser jo ut som dere er langt oppå fjellet jo. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlingSG Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Var et par km til fjells ja.. Mange som ikke gadd å stoppe for meg, hadde jeg hatt lappen og skilt skulle jeg anmeldt alle som en for brudd på stoppeplikta :P Måtte tilslutt løpe ned på grovavfallsanlegget og få en kar der nede til å komme med landcruiseren og taue meg ut, hadde heldigvis slepetautau i trunken.. Neste bil blir pickup med 4x4, vinsj og jævlige hjul! :) (Da kan jeg taue golfen ut av grøfta selv, den skal kjøres ihjel :lol: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 du kjøpte deg en golf bare for å ødlegge den?:ex_machin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlingSG Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hehe, ja.. Pretty much Når jeg kjøper meg ny bil kommer jeg til å rive ut alt av interiør, sette inn bøtteseter og firpunkts og kvassere motor såklart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 haha. you suck at driving! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Kult det er flere unge golfere :) Blir kult da du kommer i gang med prosjektet. Men håper du ikke(som de fleste andre 17-18åringer) lager noe rallemikk med m3-skjørt, m3 speil, rs-fanger, neonlys, stoor vinge, og tidenes sticker i frontruta :P Diesel er også et godt utgangspunkt for flere hester. Eneste du trenger er 13mm og flatmeisel ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Haha.. flere som kjører golf uten lapp og skilt ja:D haha.. Godt det der ikke har hendt meg helt enda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hehe, ja.. Pretty muchNår jeg kjøper meg ny bil kommer jeg til å rive ut alt av interiør, sette inn bøtteseter og firpunkts og kvassere motor såklart.. Samme dagen vil du kjøre deg ihjel... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 greit det da.. 2 bedritne ting av veien.. ungutter uten erfaring og en golf mindre:!) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Det første swom egentlig slår meg når jeg ser den der er.... Jævlig langt å løpe hjem ser det ut som. Ser jo ut som dere er langt oppå fjellet jo. :roll: :hammer Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 greit det da.. 2 bedritne ting av veien.. ungutter uten erfaring og en golf mindre:!) HEJ DU NUDLEGUTT! du er på andre sia av elva NÅ ! pass på va du sier mistar vi i VW avdelingen spiser dere japsegutter som chinamat:mat til Frühstücke Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlingSG Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 haha. you suck at driving! Jeg er 17 ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Jeg er 17 ^^ Da er du tilgitt for alle dine feilsteg. Du har også blankofullmakt til å kjøre motorvogn uten skilt og førarløyve, og atpåtil i fri hastighet. Skulle du skrense borti ei dame med barnevogn vil du innrømmes full immunitet mot videre forfølgelse hos påtale- og rettsvesen! Stå på... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Nokså uklokt å legge bilder av dine dumheter på nettet, samt en nesten underskrevet erklæring på hvilke lover du har brutt. Offentligheten har tilgang til disse sidene, dette gjelder også politiet og resten av rettsapparatet! Og som Reodor F hinter til, ting kan gå galt. Kjører du ned min dame med barnevogn så er du i fengsel. Etterpå kan du håpe du ikke slipper ut igjen, da venter jeg på deg! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg