knut ertsaas nilsen Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hei, jeg har et skole prosjekt på gang, som går ut på at vi skal planlegge å bygge et lakkverksted(må starte helt fra grunnen av) så lurte jeg på om noen vet litt om hvilke krav som stilles for å bygge og drive et lakk verksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 det er jo endel regler med arbeidsmiljøtilsynet, ta en prat med de, de har oversikten! alt elektrisk skal være EX-godkjent(som er i kontakt med lakk), lagring av lakk, oppsett av boks osv. er en jungel som kan bli fryktelig dyr! Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 avsugsvifter i topp og innblåsing i bunn, EX matriell på det elektriske (Lys, koblingsbokser osv) så dette vil garantert bli dyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut ertsaas nilsen Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 tusen takk for svarene, men d har seg sånn at det er bare et skole prosjekt der vi (liksom) skal starte et lakkverksted(for å lære litt mer osv.) Det hadde vert fint om jeg kunne fått noen linker til div. sider som kan hjelpe meg videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Ring til Akzo på tlf 6681 9520 og spør etter Vidar, han kan forklare deg meget godt hvordan du skal lage et slikt oppsett Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg