Dimension Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Skal bytte de orgnial høyttalerene i min Citroen Xantia. Står 16,5cm fremme, og 13cm bak. Har funnet noen JBL høyttalere som jeg ska bytte dem ut med. http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1682 -- Fremme http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1681 -- Bak Skal også montere en Pioneer spiller med 4 x 50 Watt MOSFET forsterker 4 x 27 Watt RMS http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1610-- Link Jeg skal ikke bruke noe forsterker til å drive høytalerene. Da lurer jeg på: -Må jeg bytte ledningene til høyttalerene? -Trenger jeg forsterker? -Klarer spilleren å drive høyttalerene? Håper på svar :hellothere: Siter Citroën Xantia 2.0l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 du TRENGER ikke bytte kabler, men det er alltid greit du BØR ha forsterker da dette vil forbedre lyden BETRAKTELIG spilleren klarer å drive høytalerne, men ikke bra Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 er det mye jobb å trekke nye kabler så hadde jeg droppa den. Forskjellen er ikke veldig stor med mindre du handler dyrt. Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimension Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 spilleren klarer å drive høytalerne, men ikke bra Oki. Men merker jeg noe skurring eller lignende? Siter Citroën Xantia 2.0l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Du vil spille ok med den innebygde forsterkeren, viss du EDIT! IKKJE spiller altfor høgt. Men eg ville ikkje kjøpt den spilleren der og ikkje brukt ein ekstern forsterker!!!!! Det synes eg er bortkasta. Ein spiller til rundt 3000,- holder i massevis til systemet ditt. (viss ikkje det er spesielle grunner til at du skal kjøpe den spilleren) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 det som vil skje er at høytalerne kommer mest sannsynlig til å vrenge ved litt høyere volum.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimension Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 det som vil skje er at høytalerne kommer mest sannsynlig til å vrenge ved litt høyere volum.. Oki. Vil bytte høyttalerene fordi jeg syntes det er så flat lyd i de som står i nå. Siter Citroën Xantia 2.0l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 det hadde nok hjulpet å kjøpe en forsterker også ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg