GnarKiLL Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Da ble det endelig 240 stv. på meg! Men nå har jeg lyst på nye felger. Og senke den noen cm. Ellers tar jeg ikke rusten med det første siden det er minimalt. (litt lakkrust og under bakluka). Har veldig lyst på Eiker 1 eller JP MK 18. Compomotive er litt mer enn hva lommeboka klarer :P Hvor kan jeg få tak i JP KM 18 felger? Ser en grei pakkepris på eiker1 felger på eiker motorshop til 4000-5000,- Om noen har noen andre forslag til hva som kan gjøre bilen litt mer sportslig, tas de imot med takk :) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Tror du må betale mer for jp mk 18 enn compomotiv gitt... Ihertfall ikke mindre, om du får tak i... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 fin bil. er jo bare en fordel og ta rusten mens det bare er overflate rust da. så holder det seg rustfritt Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Kikker litt på en prisliste på Compomotive-felger fra kolleveld.no og ser at disse felgene er ganske overkommelige i pris. Prisliste. Jeg ser etter 15" og lurer på hva som er en grei bredde på disse. Ser for meg å putte på 195 eller 205 dekk. Har ikke veldig peiling på dekkdimensjoner, så vet ikke om det er 195 65 15" eller hva som anbefales. Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 det er passe dimmensjon det Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Tenker på å handle nytt eksosanlegg til langførren og vurderer JT 3". Har ikke turbo, så 3" er kanskje litt overkill? Men om jeg bestiller med grenrør, så burde jeg vel få litt effekt utav det (kombinert med nytt luftfilter fra f.eks. k&n). 3" Helsystem Ser dette greit ut? Kan det bestilles fra Norge? Finnes dette til en rimeligere pris? Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 http://www.pedersens-racing.no/bil/JT-superflow/ http://www.mamut.net/bcb/subdet106.htm mange vil vel si det er litt overkill. jeg har selv det anlegget med grenrør men med litt små trimmet motor. gir noe effekt også på orginal motor men noe volsomt blir det ikke Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Tenker på å handle nytt eksosanlegg til langførren og vurderer JT 3". Har ikke turbo, så 3" er kanskje litt overkill? Men om jeg bestiller med grenrør, så burde jeg vel få litt effekt utav det (kombinert med nytt luftfilter fra f.eks. k&n). 3" Helsystem Ser dette greit ut? Kan det bestilles fra Norge? Finnes dette til en rimeligere pris? BCB har! http://www.bcb.no Jeg har K&N filter, og 3" JT med en demper, men merker ikke at bilen går noe merkbart bedre av den grunn.. Litt kjappere respons kanskje, men ellers ikke så mye annet.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Grattis med ny bil ;) Hvor mye måtte du gi for den? Få på lesjøfors senkesett og bytt alle listene til svarte. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Sett på en A-kam også da. er kam byttet du merker mest på av sånn billigtrim.. merker også effektanlegg ja. jeg kjørte med dette, samt et rør inn i grillen, uten luftfilter.. Alt dette til sammen hjalp bedre enn man skulle tro. Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Grattis med ny bil ;) Hvor mye måtte du gi for den? Få på lesjøfors senkesett og bytt alle listene til svarte. Var planen det, ja ;) Gav 13000,- Kanskje litt mye, men jeg bare måtte ha den. Lyste opp for meg som en sjørøverskatt ville lyst opp for en pirat :volvopower: Sett på en A-kam også da. er kam byttet du merker mest på av sånn billigtrim.. merker også effektanlegg ja. jeg kjørte med dette, samt et rør inn i grillen, uten luftfilter.. Alt dette til sammen hjalp bedre enn man skulle tro. Hvor får jeg tak i a-kam? Og hva er egenlig en kam? Har ikke veldig mye peiling på motortrimming... Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 A-kam får du kjøpt overalt. Jeg har f.eks 3-4-5stk liggende.. En kam er den som åpner/stenger ventilene.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 A-kam får du kjøpt overalt. Jeg har f.eks 3-4-5stk liggende.. En kam er den som åpner/stenger ventilene.. Så da må man ha ut hele motoren, eller holder det å bare ta av toppen? Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi T Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Holder med å ta av toppdekselet Siter 1998 Volvo 940LT 1979 Volvo 242DL 1986 Volvo 240GL 1975 Volvo 244L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 BCB har! http://www.bcb.no Jeg har K&N filter, og 3" JT med en demper, men merker ikke at bilen går noe merkbart bedre av den grunn.. Litt kjappere respons kanskje, men ellers ikke så mye annet.. Er vel helst lyden man er ute etter? ;) Ellers vil jeg påstå at jeg merket at det var litt mer effekt å hente fra 3000 rpm og oppover på den gamle svensken min når jeg hadde simons 2.5" og et luftfilter til ca 500,- Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg