todleif Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hugs at det er justeringer på cd spilleren og! Eg veit ikkje kva slags spiller du har, men kanskje du bruker subutgangen til spilleren? Skru av filterene på forsterkeren viss du ikkje har gjort det. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smalltowngangster Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 får du kun lave frekvenser på front høytalerene dine så har du nok satt på ett lav pass filter (LPF) høytalerne dine vil ha høye frekvenser og trenger derfor high pass filter (HPF) level er vel det samme som gain, og den skrur du på for å bestemme hvor mye forsterkeren skal jobbe. bør skjelden stå over halvveis. du må skru av LPF og evt bruke HPF hvis du ikke bruker instillinger på spilleren eller passive delefiltre som gjør den jobben. Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benbeni Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 får du kun lave frekvenser på front høytalerene dine så har du nok satt på ett lav pass filter (LPF) høytalerne dine vil ha høye frekvenser og trenger derfor high pass filter (HPF) level er vel det samme som gain, og den skrur du på for å bestemme hvor mye forsterkeren skal jobbe. bør skjelden stå over halvveis. du må skru av LPF og evt bruke HPF hvis du ikke bruker instillinger på spilleren eller passive delefiltre som gjør den jobben. Takk! Den forklaringa skjønte jeg. Da vet jeg hva den bryteren er til ;) Får prøve dette imorra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg