benbeni Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 SE POST #15 FOR NYTT SPM! Hei! Fikk suben min idag, og en forsterker til den. Men har sliti før, og ikke fått noe liv i forsterkerene. Jeg har koblet sånn som det er vist på tegningen. Men det skjer ingenting. Kan det være koblet feil? SE POST #15 FOR NYTT SPM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 ser forsåvidt rett ut. er der lys i forsterkeren? kansje noen instillinger på spilleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benbeni Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Det er ikke noen lys i forsterkeren nei. Vet ikke om det er noen innstillinger jeg.. Kan det vøre spilleren som er defekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Det er ikke noen lys i forsterkeren nei. Vet ikke om det er noen innstillinger jeg.. Kan det vøre spilleren som er defekt? er det strøm inn på remote da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Om du ikke har multimeter, så kan du bruke ei 12V pære på noen få watt å koble mellom remote og GND, og + og GND for å sjekke om du har spenning der, Er alle sikringer ok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Hvordan forsterker, og hvilke suber?? ser du har brokoblet, og da sikkert paralellkoblet subene... det tåler vel kanskje ikke forsterkeren..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Forsterkeren skal uansett slå seg på og gi litt lyd før den slukker, samt at den skal lyse protect ved overstrøm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benbeni Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Det er snakk om en Blaupunkt GTA 2200, 300W RMS Brokoblet. Men jeg har bare et basselement i kassa foreløpig. Og han jeg kjøpte det av sa den greide det greit. Men har prøvd med et par forsterkere før. Men samme greiene med de.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Det er snakk om en Blaupunkt GTA 2200, 300W RMS Brokoblet. Men jeg har bare et basselement i kassa foreløpig. Og han jeg kjøpte det av sa den greide det greit. Men har prøvd med et par forsterkere før. Men samme greiene med de.. Er du sikker på at remote fra spiller gir ut strøm da? mål det!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 ta en bit med ledning å legg fra + på forsterkeren overt til remote . Da SKAL forsterkeren tvangskjøres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Skal jeg tippe så ville jeg ha sett på sikringen på strømkabelen.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benbeni Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Skal jeg tippe så ville jeg ha sett på sikringen på strømkabelen.. Den er jo helt ny. Men kan skjekke den. Men tviler på det er den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Det første du gjere er å måle spenningen på forsterkeren! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benbeni Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Skulle til og måle idag. Men så merka jeg at når jeg gnissa jordingskabelen inntil jord, så kom spilleren.. Derfor må det være dårlig jord.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benbeni Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Nå har jeg jo finni ut feilen. Men når jeg f.eks kobler til fronthøyttalerene så blir det veldig lav lyd, og bare bass.. Har stilt Lowpass, Highpass og level på forsterkeren på midten alle sammen.. Hva må jeg gjøre for å få det bra? Noen idè? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg