viddi_boy Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Har det noe si hviken vei turbo`n står? Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spirit_of_åsen Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 du kan jo som regel vri husene som du vil, om den er olje-kjølt må du ha innløpet ganske så rett opp, innen for 15-grader ca er vell anbefalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Olje-innløp og exit må som sagt stå +-15º grader fra vertikalt... ellers kan man sette den som man vil... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spirit_of_åsen Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Olje-innløp og exit må som sagt stå +-15º grader fra vertikalt... ellers kan man sette den som man vil... det må bli tull om du kjøre bakhjul over lenger tid me den sykkel`n din da:) om det er oljekjøling seff:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viddi_boy Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 va om det er oljekjølt og vannavkjølt da? Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 det må bli tull om du kjøre bakhjul over lenger tid me den sykkel`n din da:) om det er oljekjøling seff:) Niks. Hvorfor skulle det det? Er en '86... ikke noe vann-tull på den. Kjører lite på hjulet...dvs,bakhjulet,forhjulet er en annen sak...den løfter ut fjerde gir med giring til 307 km/t på det giret,og etter det blir ikke landingene noe kule akkurat...som å lande på en skøytebane. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Niks. Hvorfor skulle det det? Er en '86... ikke noe vann-tull på den. Kjører lite på hjulet...dvs,bakhjulet,forhjulet er en annen sak...den løfter ut fjerde gir med giring til 307 km/t på det giret,og etter det blir ikke landingene noe kule akkurat...som å lande på en skøytebane.Tenkte sikker på retur`n til olja.. må bli litt feil grader når du er på bakhjulet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Tenkte sikker på retur`n til olja.. må bli litt feil grader når du er på bakhjulet:)Neida. Turboen er foran,så den har bedre drenering inn i blokka da... men er jeg for høyt for lenge går muligens tetningene (over 15º fra vertikalen da)... Ikke hatt noe problem enda ihvertfall. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Hadde ikke du ei pumpe til oljereturen da? Mener å ha lest det ang. en diskusjon om "remote mount turbo" :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Hadde ikke du ei pumpe til oljereturen da?Mener å ha lest det ang. en diskusjon om "remote mount turbo" :) Jo,men det blir mer fall fra turboen og inn i pumpa når jeg er "oppe"... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.