benzofil Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Fant en inverter i USA som tok det aller meste, alt etter som hvor mye penger du la på bordet. Fant en på 1500W som kostet ca 1000,-, ikke så værst mao. http://www.220-electronics.com/Transformers/trans/simranreg.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Min er på 3000w, betalte 1000 med shipping ;) Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrikken Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Jeg venter på denne i posten, We Are Car Care -- Car Wax, Car Polish, Auto Detailing Supplies, Car Buffers & Car Accessories Store den kommer vel neste uke, men jeg trenger kanskje en omformer til maskinen? Hvilken kan dere anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg