LLH Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 noen tips på hva som kan brukes? Vet om comboen, mothers mag and aluminum polish/Mother's Plastic Polish. Men disse er vel ikke hylle vare i norge.. Så er mest intresert i det som kan fåes i norge da.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Hei du. Jeg har god erfaring med å bruke MG85(lakkrens)med lakkrensepad/ullpad og evt en mildere polish etterpå. MG80(polish uten voks) eller MG66(polish med voks) med enten polishpad/finishpad. Dette brukes med roterende maskin hos meg. Makita 9227CB. Er glassa rett og slett for stygge kan man jo slipe de med pussepapir eller bruke Luftrondell med egnet pussepapir på. Bruker selv 1500 og 2500 på slikt og det funker da helt greit. MG = MEGUIARS. MG85 MG80 MG66 Makita 9227CB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 eller mg gold class trim detailer som man får kjøpt hos bilextra Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Trim Detailer er vel for lister etc? PlastX burde vel passe..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Trim Detailer er vel for lister etc? PlastX burde vel passe..? Enig:) Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 hvis du har lykter av PLAST så passer trim detailer perfekt, varer kanskje ikke så lenge men den er jo drøy, og lyktene blir glatte og klare etterpå. Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 hvis du har lykter av PLAST så passer trim detailer perfekt, varer kanskje ikke så lenge men den er jo drøy, og lyktene blir glatte og klare etterpå. Selvfølgelig, Trim Detailer er ment til å gi glans til plast. Derfor fungerer det som en filler på lyktene. PlastX gjør en mye bedre og langvarig jobb. Blir som å bruke tire-dressing på lyktene. De får wetlook, men det holder ikke lenge. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Men skal jeg kjøpe Gold Class Trim Detailier eller PlastX, vis jeg skal få litt "farge" på svarte plastik fangere? Ble litt usikker, når dere sier sånn, hehe. Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Gold Class Trim Detailer er en plast/gummifornyer. Så skal du ha grå plast svart, er GCTD veien å gå... Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 http://g20.net/forum/showthread.php?t=43652 Etter det de kom frem til der, er at mothers gjør lyktene værre med tiden. sånn jeg skjønte det. plstx blir nevt som et alternativ også denne her da http://www.bestheadlightcleaner.com lover gull og grønne skoger... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crien Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Autoglym Super Resin Polish kan du bruke på hele bilen inkl plastlykter og felger. Bumper Care på plast- og gummidetaljer. Instant Tyre Dressing på dekka. Så har du komplett ferdig blank bil utvendig :) Tar and Adhesive remover og Wheel Cleaner om nødvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Har akkurat brukt wolfgang plastic lense polish i dag (3 steg) og det hjalp bra på lyktene på Renaulten selv om de ikke var såååå ille fra før, jo værre de er jo større WOW får du når du polerer de opp.. Største dritten er vel når det er bøss inni lyktene som kommer godt frem etter rens/polish, der er det værre å få gjort noe vil jeg tro.. nOstra polerte opp noen lykter på en merc en gang mener jeg, tror eieren hadde fått pålegg om å skifte de på EU kontrollen pga dårlig lys, men etter de var shina slapp han det (sparte noen lapper der tipper jeg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 ble aldri til at jeg gjorde noe med dette her gitt, rakk det ikke før danmarks turen, men ny sesong med utstillinger er på vei og nå er problemstillingen enda mere akuell.. Wolfgang™ Plastik Lens Cleaning System - 500,- : Scandic Shine AS, Velkommen til vår nettbutikk denne du brukte da går jeg ut i fra. langvarig resultat? Har hatt ett lite uhell med bilen så nå har jeg ei lykt fra 2001 og en splitter ny, litt forskjell kan man si.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg