Mxz440 Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Hei! Har lett lenge nå etter en ford forhandler i Norge som tar inn F-serien, de ford forhandlerene jeg finner på nett nå viser jo bar fram familibiler og diverse. Noen som vet om en forhandler som importere/selger ford F-serie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 1. Det er bare Wagen som har tatt inn disse bilen, så de blir ikke solgt hos Ford forhandlere. 2. De gikk ut av produksjon i 2004 3. Alle smutt hull er nå tettet, så det begynner å bli mindre atraktivt og dyrt å importere brukt. :angelsmili: Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Nå består jo F-serien av litt mer enn Lightning da. Er ikke verdens mest solgte bil for ingenting.. Er ikke veldig oppdatert på US, men vil vel tro at de fleste US Ford forhandlere kan skaffe bilen fortsatt..Vi er ikke US forhandler, men har skaffet et par biler alikevel, riktinok for noen år siden Er ikke alt som ligger på nett Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 2. De gikk ut av produksjon i 2004 Feil, F serien er fortsatt i full froduksjon Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Feil, F serien er fortsatt i full froduksjon Jeg trodde han pratet om F-150 SVT Ligthning, jeg leste ikke innlegget godt nok!:spin Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Hei! Har lett lenge nå etter en ford forhandler i Norge som tar inn F-serien, de ford forhandlerene jeg finner på nett nå viser jo bar fram familibiler og diverse. Noen som vet om en forhandler som importere/selger ford F-serie? Vi har en grom F250 til salgs hos oss, husker ikke årsmod, men tror det er rundt 2004. (V10 Bensin automat) Med vinsj forran, bak, xenon ekstralys ++ Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morteeeen Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 De fleste skaffer, sånn teknisk sett, men få som gidder å ta seg bryet med det. Automotive services (us ford) som driver med F serien unntatt lightning... teknisk sett er bilen ulovlig og wagen er noe dritt:deng Siter // 07 mod Ford Ranger;) // 88 mod Volvo 760 GLE TIC =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg