wittwmic Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Har problemer ved kaldt start og regner med at det er choken som er grunnen. Hvordan kan jeg bytte den (= hvor eksakt sitter den)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Kan det være glødepluggene (diesel)? Welcome to the bilforum ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wittwmic Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Nei, det er en 1,6l bensin. Bilen starter egentlig veldig bra,men før motoren blir varm dør den med det samme jeg gir gas. Foreløpig må jeg vente ca 3-4 minutter da før den fungerer normalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellKicker Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Jeg har et lignende problem med bilen min som har svært like symptomer, og lik bil/modell. Har bytta alt av tenningsmoduler; plugg, ledning, coil, lokk, etc. Har også sjekka at batteriet ikke dropper under 10V ved start(forsøk). Eksperimentering har vist meg at bilen starter fint ved å blåse litt startgass inn i forgasseren. Dette sliter no forferdelig på bilen da, så jeg gjør det aldri. Dessuten følger jeg mottoet "kun homoer og kvinnfolk bruker startgass" på hverdagsbasis. En alternativ løsning for meg er å pumpe på gasspedalen mens jeg kjører startern. 3-4 pump halvveis i bunn, får bilen til å starte. I ditt tilfelle ville jeg sjekka kvalitet på bensinpumpa og bensin/vakuumledninger. Sjekk seff også tenning. Deretter bør du gyve løs på choke og evt tempermålere. Siter Golf 2 1,6L 88. Gamle trofast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg