kvilvang Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 sliter av og til med å få bilen til å gå på tomgang ved oppstart (når den er kald). Det er en 1,6 audi a4. Starter fint og går som vanlig opp til 12-1300 rpm i et halvt sekund før den dør ut. Har skjedd noen ganger tidligere, men klarer som regel å stabilisere tomgangen etter ett par forsøk. Men i dag ble jeg stående å starte en 10-12 ganger før jeg kom meg av gårde etter heftig rusing ett par sekunder. hva er galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Luft i systemet? Siger inni løpet av natta. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvilvang Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 tviler på at det er årsaken. kan starte fint om morgenen. den episoden jeg fortalte om skjedde etter at bilen hadde stått i ro i 1,5-2 timer. var kald, men hadde altså ikke stått spesiellt lenge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvilvang Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 problemet har blitt større. idag døde bila ut selv om jeg hadde kjørt den varm først. kjørte på butikken, var inne i 5 min, og når jeg kom ut og skulle starte den, døde den ut.. hva er galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiole Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Jeg har samme problemet med min A4 1.9TDi. Har blitt fortalt at det kunne være magnetventilen eller turboen, men jeg vet ikke.. Har nettopp skiftet luftmengdemåler, det gidde ikke noe resultat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Bj Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Startsperre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvilvang Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 ?? kan det være startsperra som er gåen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg