T_s_X Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Va ute og kjørte litt svin i ste og når jeg skulle parkere merket jeg en ulyd.. Sjekket opp i denne ulyden, og det er en slaks metall mot metall lyd.. klakke lyd går nesten i takt me turtallet fra en 1500-200 rpm og opp til 4-5000 rpm før den forsvinner... veeeldig vanskelig og lokalisere hvor lyden kommer fra men høres ut som det er i nerheten av vannpumpen\servopumpen.. men servoen funker fint og temperaturen er normal.. Kan det være fra noe annet? Er ikke noe skikkelig har dunkelyd.. men hører den inn i bilen når man kjører.. Låner en kompis sin 240 nå til jeg finner ut av hva dette er.. Takker for alle svar Robert Gaustad Siter Fra Volvo til Bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chromfelg Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Det er ikke en ventilløfter som klakker da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg