kimopee Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 heisann ja nå har jeg 2 toyotar stående de er begge T16. og jeg skal nå konvertere en 88mod til turbo. har skaffa meg manifoil turbo og topp. nå mangler bare resten. skal legge ut bilder og sånn. begynner om ca 2-3 uker. kom med tips og sånn. hvor jeg kan kjøpe ting og tang. cammer blir innkjøpt på koldevold. rett oppi her jeg bor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimopee Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 motorn til 89 moden er ute. og skal inn i 88moden men må få ut motorn i den 88moden, skal begynne og ta ut motorn til 88moden i morgen. er litt på etterskudd da vett. men får begynne snart. kjøpe inn brembo bremser og litt sånn på torshov siden jeg jobber der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Er det 4A-FE eller 3S-GE du bygger på? Hva slags oppsett til hvilket formål har du tenkt deg? Noen formening om girkasse og drivknuter vil overleve? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roye Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Skody skrev: Er det 4A-FE eller 3S-GE du bygger på? Hva slags oppsett til hvilket formål har du tenkt deg? Noen formening om girkasse og drivknuter vil overleve? :) Celica 1,6 GT var vel 4A-GE... Fett med turbokonvertering! Siter - Opel Omega B 2,5l V6 Stv 1996 - Toyota CelicaSupra MA61 1986 - Toyota Celica GT RA40 1978 - Toyota Cressida RX60 1982 - Toyota Carina TA60 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lørnings Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Denne tråden gleder jeg meg også til;) (var det 4a-ge forresten?)Hva gjør du med kompresjonen? Den er for høy til å kjøre turbo på til vanlig ihvertfall.. Jeg ville kjøpt noen skikkelige topplokksbolter, (ARP f.eks), og en bra topp pakning.;o) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter09 Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Kommet noe lengre nå? oppdatering snart eller?:hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg