idar73 Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Hvorfor lyser det en ABS lampe når tenningen ikke er på? Lampen slukkes når jeg starter. Jeg har da ikke ABS på min Toyota Carina diesel 1993 modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawkie Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Det er lagt opp til mulighet for ekstrautstyr som abs, så lampa er lagt inn på forhånd? Siter If it's unsafe to race it, style it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekoladden Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Denne "feilen" er et av symtomene på bilen jeg feilsøker på nå. Bilen er en Toyota Carina E 1,6 XLI 92mod. Videre kan jeg nevne at tellerverket for km-stand ikke fungerer, mens speedometeret virker som det skal. Om jeg kommer over noe med relevanse i saken skal jeg komme med en oppdatering her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg