Kjeserud Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Sitter her hjemme og hører på politiradioen for Oslo, hører noen ble stoppet i dag, 12:45 ganske nøyaktig? Fikk oppmerksomheten min når jeg hørte "Sikkert en gatebilentustiast som ikke kan kjøre bil. Han har ihvertfall ganske feit utstyrspakke under panseret her." Bilen er visst regget med 147kW, noe som den ene kalte "ikke så mye", mens andre politimannen syntes "var en del da." Bil med turbo ihvertfall, siden det var frontmontert intercooler ifølge radioen. "Småtrimmet, men ikke noe stort." Hentet i Trondheim i dag? Og jaggu har ikke føreren noen trafikksaker og ;) Siter http://kjeserud.net '02 Impreza WRX Wagon [x]'97 Nissan 200sx S14a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Du vet at det er ulovlig å legge sånt ut på nett som du hører på politiradioen? Politiradio er lov å ha, men ikke å bruke informasjonen du får ut av den ;) Biler blir stoppet daglig, hvertfall biler med styling og ptsssj lyd på, så dette var nok ingen bombe.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Jeg ble stoppa i dag:P teknisk.. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Du vet at det er ulovlig å legge sånt ut på nett som du hører på politiradioen? Politiradio er lov å ha, men ikke å bruke informasjonen du får ut av den ;) Biler blir stoppet daglig, hvertfall biler med styling og ptsssj lyd på, så dette var nok ingen bombe.. Jeg kan ikke se han har lagt ut hverken navn bilen var regget på eller regg nr på bilen så han har vel teknisk sett ikke brut noen taushets lover her. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeserud Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Du vet at det er ulovlig å legge sånt ut på nett som du hører på politiradioen? Politiradio er lov å ha, men ikke å bruke informasjonen du får ut av den ;) Biler blir stoppet daglig, hvertfall biler med styling og ptsssj lyd på, så dette var nok ingen bombe.. De får komme og hente meg. :) Siter http://kjeserud.net '02 Impreza WRX Wagon [x]'97 Nissan 200sx S14a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 De får komme og hente meg. :) Sikkert han der duden i den sølvgrå Saaben, han tror visst han er en racer til å kjøre bil... Vi lå å slepte en bil langs E6 omtrent på disse tider igår ca. 90km/t da han først kom opp på siden for så og slippe seg bak, men da ble han lei etter en stund og dro videre. Rett før bomstasjonen hadde han stoppa en stakkar og etter vi hadde parkert slepet i Vestby og svingte inn på E6 igjen så passerte han oss igjen og stoppet en sort Mercedes C-180 ved avkjøringa til Ås/Drøbak. Litt ivrig i tjenesten kan man si... Man så at han jakta etter den minste grunn til å stoppe noen... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeserud Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Sikkert han der duden i den sølvgrå Saaben, han tror visst han er en racer til å kjøre bil... Vi lå å slepte en bil langs E6 omtrent på disse tider igår ca. 90km/t da han først kom opp på siden for så og slippe seg bak, men da ble han lei etter en stund og dro videre. Rett før bomstasjonen hadde han stoppa en stakkar og etter vi hadde parkert slepet i Vestby og svingte inn på E6 igjen så passerte han oss igjen og stoppet en sort Mercedes C-180 ved avkjøringa til Ås/Drøbak. Litt ivrig i tjenesten kan man si... Man så at han jakta etter den minste grunn til å stoppe noen... Den Saaben der stopper mye ja.. Står antagelig mer stille enn den er i bevegelse. Siter http://kjeserud.net '02 Impreza WRX Wagon [x]'97 Nissan 200sx S14a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg