knoff Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 noen som veit størelsen på røde dyser som man normalt bruker ved turbo konvertering? høy ohm????? Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 308cc på Ford dysene. Mange bruker også simens 315cc. Begge to er selvsagt høy ohm Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 308cc på Ford dysene. Mange bruker også simens 315cc. Begge to er selvsagt høy ohm 308 på ford dysene? er det di som er originalt på cosworth? Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 å hvor mange cc er original dysene? Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 308 på ford dysene? er det di som er originalt på cosworth? Nei, Cosworth bruker lav-ohm dyser, G60 høy-ohm' Orginale er vel ca 280cc Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.