MortenM Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Da har jeg solgt go bilen miun å handla meg en mer fam venlig glider :D, er en audi 100,2.0E 91/92 mod seint reg 91 ...kom til norge i 96..er vell egenlig ganske strøken..uten om litt bug på ene skjermen forrann.men men.... det jeg lurer på da jeg ikke har drevet med audi før: hvor mye er brukbar senk på de...sitter 15" på... håssen er d å sote rutene leie?? skal få lagt ut noen bilder av bilen oxo Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monAry Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Gratulerer med ny pen bil:) Senk: Det gjør seg med 55/55 på disse bilene.. Om du får det godkjent er en annen sak. Cozzie her på forumet hadde det på sin 100 C4 mener jeg. Mvh. Siter Har visst hatt for mange biler til at det er plass i signaturen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 55/55 er alt for mye på disse bilene.Du får ikke justert jul stillingen(camber) når du senker den så mye.Den vil slite dekk,å spore noe jævlig.Men å se på blir den rå,men jeg regner me du ikke kun skal se på bilen.40/40 senking er best på disse bilene,da får du justert julstillingen og bilen blir pen å se til..Å sote rutene på disse har ikke jeg prøvd,så den biten skal jeg ikke uttale meg om.Men dette er knall biler da.. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Jeg hadde vel i realiteten senket litt mer enn som så (bak :p). Men om jeg skulle kjøpt fjærer ville jeg gådd for 40mm H&R fjærer. Disse senker "mer" enn andre merker med 40 mm etter det jeg har erfart. H&R er også kvalitet for alle pengene Jeg syns også KAW har et fin stuk på 55/35 settet dem leverer.. Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Så er det blitt gjort *litt* med den da.øyelokk er på vei å begynnt å sote ruter...så er da kommet litt på vei her..men er ute etter senkefjører til den om noen har :P å noen som har en side jeg kan finne bakrutesenker? Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Tuning.no selger bakrutespoilere til 1490,- -K- Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CapRI^^ Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 hei og hopp.. leste at du har begynt å sote ruter.. tar du av dørtrekket når du soter? =P har tenkt å gjøre det på min audi 100 93mod 2,6e men er redd for å ødelegge no fester osv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 jada tar av døretrekk . ingen fester å ødelegge på den :D Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Ser pen ut denna, har du noe felg planer? Hvor mye har du tenkt å sote da? Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgen Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Fin bil du har ser det ut til! :) Gleder meg til du får opp noen bedre bilder. Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Ser pen ut denna, har du noe felg planer? Hvor mye har du tenkt å sote da? har ikke bestemt no om felger blir vell noen 16" tenker jeg.. skal ikke han sånn kjempe sota ruter ,blir vell sånn kobber farget ell hva den kalles trur jeg Fin bil du har ser det ut til! :) Gleder meg til du får opp noen bedre bilder. takktakk liker denna bilen...skal få tatt nye bilkder innvendig å utvendig :DD lurer på om jeg skal selge de felga som sitter på den nå Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Kan kansje oppdatere litt....Har en RS4 front fanger på hånd nå..lurer litt på den heheh så er det snart klart for mittarmlene øyelokk å bakrute senk :D trur det kan bli bra detta Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 satt på provisorisk ...vi får se om den skal på ettervært Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 :D eevig digg !!! få på noe senk og noen fete sko så har du det ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 jaja da er d snart nyttår feiring :D ...venter spent på øyelokk fått handla meg det :D men er ute etter noen senkefjører ell no... noen som har noen liggende til salg?? Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg