Gå til innhold

Razer : '90 Mazda RX7 FC

Ranger emnet


Razer

Anbefalte innlegg

har hørt rykter om at den girkula er noe av grunnen til at razer kjøpte akurat denne bilen.. har hørt mas om den i flere mnd.. bra du er fornøyd :P

 

Girkula har blitt bytta i en liten en i rød alu nå... Kommer en del bilder av oppdateringer de nærmeste dagene...

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, så flaks er det sjelden jeg har.

 

Jeg hadde Bridgestone Potenza'er foran, produsert i 2001 og nesten utslitt, nye Falken 451 bak, utslitt 2-veis som slapp MYE på innerhjulet og elendig håndbrekk. TRO MEG, hestekreft antallet var ikke problemet:happyhappy:

 

Men alt i alt, hadde jeg vært jevnere, skulle jeg klart å gjort det bedre. Jeg hadde bare ikke en god bil som skjulte feilene mine... Men det gikk jo bra endå, jeg er kjempefornøyd med dagen og ikke minst stemningen:)

 

må si jeg gleder meg stort til neste sesong.. kanskje 3 fc'er i pro.. :) hadde hvert kult med 2 fc'er i twin.. :thumb

skal vi vise hva bila er gode for regner med du kommer til å gjøre STORE forandringer til neste sesong.. å da er vel sindre klar med sin også.. å jeg skal også være klar så da kan vi piske litt 200sx :iconsm

 

:thumb :thumb :thumb :thumb :thumb

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

På tide med en liten oppdatering her vel... Bilen har da blitt rundpult skikkelig mot sesongslutt, og er fremdeles i orden. Var ganske greit, motoren holdt tilogmed, var så enkelt som å bare ikke gjøre alt det "wankelekspertene" mener jeg skulle gjøre...:rolleyes:

 

Bilen er nå satt inn på verksted for nye foringer, ny diff, en STOOOR bøtte med styreutslag, moderat motortrim(Større IC, motorstyring, porting...), og puss utvendig og invendig. Bilen får GP Sports kjolekit, og sikkert mye annet snacks.

 

Jeg skal ha tak i bakluke i glassfiber om mulig, bakrute i lexan, forskjermer i glassfiber, muligens lettere dører, og jeg skal også tømme den helt 100% innvendig...

 

Her er noen av bildene fra de siste turene med den:)

 

_mg_8777.jpg

_mg_8779.jpg

_mg_9022.jpg

1891581717_9178615fe8.jpg

1887102805_8b129bf428.jpg

1887105373_415edb8e22.jpg

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår