Snusmoen Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Ville satsa på japsebil dersom du er ute etter lite reparasjoner. Tyske biler er fine og BMW vet jeg at har bra drag! Problemet, har jeg hørt, er at det ofte ryker noe på tyske biler, og de er ikke veldig billig å reparere heller tror jeg.. Men såklart, man velger jo det man har lyst på, innen den prisklassen man ønsker, og ikke alle tyske biler ryker like fort. BWM har forresten tøff lyd hvis du setter på halvsats;) Selv har jeg valgt en Volvo 940 LT.. Den ligger desverre en god del over den prisklassen du hadde tenkt deg, men 940 uten turbo kan fåes i den prisklassen du tenkte på. 940n vil jeg si er en sinnsykt driftsikker bil, med godt drag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Har hørt at det er mye problemer på Audi i den prisklassen. Opel er og blir opel, plast og rust. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AøAsterio Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Jeg elsker lyden på en bmw med litt anlegg:) Er ikke noe fan av noe japse greier, det holder med den jeg "øvelsekjører" med:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusmoen Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 hehe.. en kamerat hadde BMW 325i coupe med halvsats, og det dura som pokker på lavt turtall, og når du fikk høyt turtall på den, så joooma det flere kilometer:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AøAsterio Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Hehe;) Hvis jeg skulle ha Bmw, så måtte det ha vært 5-serie.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg