Tidligere bruker Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Se linken, se bildene på siden og ikke minst.. Når du åpner linken så let nede i venstre hjørne etter en videosnutt =) *edit* Den dukket ikke opp første gang :w00t http://www.badassdubs.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 og linken er? Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Ikke her iallefall :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Hihi nå er den, dukket ikke opp før jeg trykket rediger -> Ok, da kom den bare? jaja enjoy ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Denne blir råere! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 ja det står respekt av golfen til jan erik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 rå golf da... men den siste der, er det noen prosjekttråd til den noen plass? Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Ja få se mer av den siste der! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Er på VWAudi forumet! Den er hvertfall det FETESTE jeg har sett av bygg NOENSINNE:D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Er på VWAudi forumet! Den er hvertfall det FETESTE jeg har sett av bygg NOENSINNE:D Søk på jutjube: Lupo + W12 ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Må man betale for å få se prosjektforumet på vwaudi-club?? Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Må man betale for å få se prosjektforumet på vwaudi-club?? Må være medlem ja. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Må man betale for å få se prosjektforumet på vwaudi-club?? Se Her, gratis;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Se Her, gratis;) Takker :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Ja jeg gleder meg til prosjektet til Jan Erik er ferdig, blir SYKT! den mannen bruker møe tid og penger på den bilen ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg