Cheron Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Noen som har en extra kabel fra motoren og til stikkkontakt?? Fikk ikke med noen kabel da jeg kjøpte bilen, kjerra har motorvarmer og kupevarmer. Skulle gjerne brukt denna på jobben i vinter! Noen som har? Evt vet hvor jeg kan få tak i??? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Hva slags opplegg har du? Jeg har DEFA kupe/motorvarmer. Jeg finner ikke helt ut hvordan den fungerer. Får ikke liv i displayet på timeren... er av en litt eldre type. På min bil så er kontakten inni motorrommet, så jeg må åpne panseret hver gang jeg skal koble til kupe/motorvarmer, dette syns jeg er teit. Lurer på om jeg skal investere i en slik liten kontakt, og sette den i fangeren en plass... det er jo mye snopere.. Det burde ikke være noe problem å skaffe en sånn kabel tror jeg.. Var ikke meninga å ta i fra deg tråden.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Hvis du skal bytte til liten type, send meg den kabalen tild en store pluggen da!!! :) Mottas med stor takk... :P Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 hehe :) Jeg fikk heller ikke med noen kabel, så jeg har bare lånt den som fattern bruker til campingvogna :) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 mange som driver med DEFA varmeapparater...jeg anbefaler dere å ta kontakt med Romnes A/S som ligger i Oslo..jobba der selv..og vet de har fine priser på sånt..ihvertfall for meg :D :D :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 For DEG ja ;) Skal ta å sjekke litt rundt heri Vestfold... Om jeg ikke finner noen som driver med sånt... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg