Jon Arne Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Noe lyst på motorbytte nå ja. Har en tanke om 2.3TD fra nyere rekord. Men,noen som vet om det blir myye arbeid? eller bare å "plug n play" hvis man har el-nettet osv? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Noe lyst på motorbytte nå ja.Har en tanke om 2.3TD fra nyere rekord. Men,noen som vet om det blir myye arbeid? eller bare å "plug n play" hvis man har el-nettet osv? Alt går:) Vi fikse det på ei helg me 50 liter kaffe å godt skru humør:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 2.3TD er nå en drittmotor.. Etter det jeg har hørt, har ikke herpa en da.. Men er treig som et helvete. ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 @ Mad_Maxx: sier du det ja,hm..kjedelie greier. Ellers,kun sveiset litt,kjøpt inn body-skydd,tectyl,tynner og noe smått. Prøver å få pris på lakk til senere tid. SPM: Noen som vet hvor jeg får kjøpt gummilister til bilen? Orginalt eller noen som lager ??????? (dørlister,bagasjelisten osv) Hvis noen kunne svart meg på det hadde jeg blitt evig takknemmelig:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Ingen som vet hvor man får kjøpt gummi-lister???? Lurer på om jeg skal lakkere bilen litt selv,få et sånt look på den: Noen komentarer på det? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gorgo Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 D hadde blitt litt fett da.... :) Siter 08 Saab 9-3 1,9 TiD Vector No real power - just turbo shit.... 1950-65 boble ønskes kjøpt. Alt av interesse fra prosjekt, til strøken bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Ja,tenkte det jeg også.. Er _LITT_ lei av å sveise rust for tiden! Blah...!!! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 @ Mad_Maxx: sier du det ja,hm..kjedelie greier. Ellers,kun sveiset litt,kjøpt inn body-skydd,tectyl,tynner og noe smått. Prøver å få pris på lakk til senere tid. SPM: Noen som vet hvor jeg får kjøpt gummilister til bilen? Orginalt eller noen som lager ??????? (dørlister,bagasjelisten osv) Hvis noen kunne svart meg på det hadde jeg blitt evig takknemmelig:) du kan prøve her angående gummilister... http://www.osliopeldeler.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Fått gjort bittelitt nå også,tar resterende senere idag evt.. Litt overkapp? :p [/img] Litt bedre?: Kjøpte inn tynner og mere tectyl: Må få banket ned den siste å sveiset den.. Da er jeg ferdig!!! med denne siden iallefall.. Den andre innerskjermen,litt gulv og sikkert noe under er det som gjenstår før jeg er ferdig med å sveise..tror jeg! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 jååå,noen bilder då: Blir å hive seg på den andre innerskjermen og bestille nye pakninger til dører,panser og bagasjerlokk. Samt at jeg har lyst til å bytte over motor fra den andre Rekorden,en 2.3TD :) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 hva er det med deg og diesel?:P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granada mk2 Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 bonde? xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 @ 2Fat 2Fly: Diesel er rått! :D hehe @ granada mk2 : høh? :p Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 15-Store for gatebilen og delebilen som du spurte meg om:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Ok..Skal tenke på det :) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg