Jon Arne Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Ja,skulle hatt noen deler gitt. Noen som har delebil,deler eller vet hvor man evt får kjøpt deler?? Setter stor pris på svar:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Har du sjekket http://www.opelregisteret.no Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Har ikke det,men sjekker nå. Takker for svar:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Man Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 hva skal du ha da? passer jo for det meste omhverandre på alle eldre opler. Siter Opel har Rekorden '85 Opel Rekord 3.0i '84 Opel Rekord CD 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg