Jon Arne Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Ja,rett på sak. Når jeg er ute å kjøre å skal bremse så funker de så vidt,men hvis jeg pumper litt først så blir bremsene litt hardere. Er det bremsekrafforsterkeren? eller lekk på noen slanger?? håper på svar... Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Håndbrekket er også ute av funksjon.. Er det bandene eller wirene? Er foresten er 66mod rekord. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1granada Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Luft i slangene/rørene pga. lekk på bremserør eller fordi systemet ikke har vert luftet etter bytting av bremseveske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 ok,ja det kan hende..skal prøve å lufte. Men brekket? det er sikkert utslitte bremsband da? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1granada Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Ja, det kan være wiren eller bremsebandene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 41 år gammel bil... Og dårlige bremser= Ta en tur innom ett verksted og sjekk bremser og gjerne andre ting.. For sikkerhets skyld Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg