Sonick Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Ingen som vet hvor jeg får tak i disse kinsesiske dørhåndtakene? Så meget mye bedre ut en de orginale ... Lyst på slike jeg .. http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1070902&page=1 Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Har du prøvd å kontakte Møller? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Jeg og fikk lyst på sånne.... :) Få tak i en smadra Golf 3.. ta dem derfra.. Skal vente til x-dama smadre gamle bilen vår, det er Golf 3 :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by SpeedWell Har du prøvd å kontakte Møller? Er det så lett ? Trodde det var noe uorginale greier jeg ? Passer ikke fra golf 3 ? eller passat eller noe ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Synes det var veldig like Golf 3 og Passat sine... Tenkte å sjekke med Møller Sandefjord i morgen... Er skikkelig hypp på disse... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 uff.... :rolleyes: hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Snakket med en kompis på Møller.... Det er ikke Golf 3... Dem passer visst ikke... damn... :( Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Disse er ikke lik golf 3, men er solgt i kina!!!!!!!! Har dere ikke Møller Øst eller no slikt borte på "feil side av fjellet" :D:D:D:D:D:D:D::D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by Orph Hmmmmmm... sånne har fattern på passaten sin. Mon tro om ikke de blir "bøffa" innen nærmeste fremtid :P Siden de ikke passer på Golf så kan jeg få de! :D Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by TurboPolo Har dere ikke Møller Øst eller no slikt borte på "feil side av fjellet" :D:D:D:D:D:D:D::D Feil side? haha.. skal over til Innavla siden til helga jeg.. (haugesund) :D :D :D :D Ble litt frustrert!! Passer Golf 3 håndtak til Golf 2 eller ikke? Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Ikke... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 dette er dørhåndtak produsert for A2 plattformen, laget i kina, solgt i kina. brukeren på vortex er vel HKB5Variant som selger disse. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Har sendt denne personen en mail - så får vi se - skal poste mer når jeg vet mer .. Vi kan jo sammordne litt hvis flere vil ha.... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 shipping to Norway needs a bit more to cover the additional shipping cost. Just state all your requirement details in the note section in Paypal. I'll shipped out the next working day after the fund is received. Air mail to your door in Norway normally takes 7-14 days. improved version grab open type: $40 a pair and $80 for a set of 4 pcs new new round style pull-up open type: $55 a pair and $110 for a set of 4 pcs you could select with keyhole or without keyholes Price already includes shipping cost to your door in Norway! Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Passer disse rett på?? Eller må vi sveise og hore og alt mulig faenskap??? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg