Gå til innhold

oppgradere stero

Ranger emnet


rotaxpwr

Anbefalte innlegg

har en s3 jeg har lyst til å oppgradere annlegget i... noen som har noen gode forslag... er bare en blapunkt spiller, men det er faktisk 8 høytalere i bilen orginalt, 4 5-6 tommere i sidene og 4 diskant, 2 foran i døren og 2 bak med hattehyllen. jeg lurte på en sub og 6x9, men var ikke sikker på om jeg det var noe poeng med 6x9 siden det var så mye høytalere i bilen orginalt. det er ikke noe spesielt god lyd i bilen slik som den er nå, kan det være spilleren som begrenser det? kan det lønne seg og bytte spiller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan lønne seg å bytte høyttalerene med noen som gir bedre/høyere lyd. Har du tenkt på om du vil ha en separat forsterker i bagasjerommet eller om du hadde lyst å kjøre alt på spilleren? (anbefaler egen forsterker hvis det skal bli skikkelig bra lyd) Spilleren ser jeg selv bare på som en måte å gi signal/musikk på. Jeg bruker ikke forsterkerdelen av den.

Opel Astra G 2001

Peugeot 405 GTX 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ligger budsjettet ditt på?

Og hva slags lyd har du i tankene? bare at det skal spille høyt og riste innvoller, eller skal det spille pent?

 

Hadde det vært meg, så hadde jeg byttet ut spilleren, kjøpt meg ett bra frontsett, en bra sub, og forsterker(e) til å drive dette.. hadde ikke brydd med om lyd bak i dørene, det bare ødelegger lydbildet for meg (som sjofør) foran... evt. så kan du putte inn høyttalere bak også, og bare slå dem av om ingen sitter bak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår