Aphelion Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Hei Jeg beklager hvis det finnes en tråd på dette fra før, men jeg kunne ikke finne noen søkefunksjon. Jeg har en helt vanlig familiebil og ikke har jeg greie på bil heller så jeg henvender meg til ekspertisen. Jeg skal understellsbehandle og lakkbehandle bilen min før vinteren. Spørsmålet er da: Hvem skal jeg bruke; Ditec, Carshine (Tefcar) eller Mercasol. Hvem er best, eller er produktene så like at det spiller ingen rolle?? På forhånd; Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.