960T6 Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 noen som har greie på hva hovedforskjellen er på ac og klima i 940? vet jo at klima stiller man på grader osv. og om det er mulig å bygge om fra ac til klima. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Det har jeg å lurt på men ikke fått noe svar. I teorien skulle det holde å bytte bryterenhet og evt legge til et ekstra ledningsnett med tempsensorer men har aldri hatt to biler å sammenlikne... Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 hmm..har bryterpanelet i hvertfall.får snoke litt rundt. kanskje noen på tpc forumet vet mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_lars Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 jeg ville reist å henta koblings skjema å sammenligna Siter biler 850glt/t5 bruksbil m3 drifte prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 jeg ville reist å henta koblings skjema å sammenligna Hvor reiser man da? Til Flekkefjord? Til Tynset? Eller Svolvær? Eller kanskje Ohio? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg