CaliBreez Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 er de der nye Cerwin-Vega! V-Max subbene noe tess? lenge siden vega har kommet med noe kult nå vel? :rolleyes: noen som har kjennskap \ peil på dette? :) bare lurte.. synes det var så tøft med cerwin vega når jeg var yngre :op Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 ja de er kjempe fine. spiller alt. dypt, hardt høyt you name it. er lenge siden de har kommet med noe ja, men nå har de endelig det og de spiller bra. har sendt mange avgårde allerede og ikke en har vært missfornøyd. bare possetive tilbake meldinger Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 koster for et par sånne tolvere med dobbel spole da? Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 En slik en koster 2201,- også får du jo 20% rabatt pga opel motorsport club. er ikke galt det for en subb som spiller max. bare spør halstein på omc forumet Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 ble interessert jeg nå.. teste nye ting er gøy... hva kasse skal dem ha da? satt å vurderte om jeg sku kjøpe en RF power HX2 for 2700 med en kompis men jeg har ikke nok strøm, ledninger, forsterker osv.. så det blir noe som er litt mer lettdrevent :P Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 den skal ikke ha så stor kasse. mellom 30 og 35 litre viss jeg husker riktig. lukket altså Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 bassreflex a? åssn spiller de i forhold til andre elementer i samma prisklasse da? focal access 13 \ rockford he2 Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 er ikke sikker har ikke hørt de andre der. men etter min smak så spiller vmaxene bra. har bare to igjenn. Husker ikke i bass reflek, men tror det var rundt 50l Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 hadde 2 stk cw 15" 154 serien vet ikke om dette var slike vmax, men di slo godt... ulempen,,, di tapte seg så fort. opphenget blei slappere og slappere, +elementet bunnet i der du koblet høytalerkabelen til.. Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 nei du hadde ikke vmax. det er en helt ny serie fra cv som kom ut for ikke så lenge siden Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg