theopelking Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 heey ble så jeg fant meg en billig jetta 1985 model 2dørs,som jeg skal bruke i vinter,men noen her som har nå billi tips jeg kunna gjort me den for å denj litt stilli? hehe tenke på 90 fangere å breddehjulbue,men noen her som vet hvor man får i sånt henn? el noen som har liggan? bilen er hvit nå men tenke å få rulla denj i en annen farge el noen,noen som har tips til farge? hehe vil også ha litt tips ti8l billig tinge jeg kan gjøre me den å hvor jeg får handla 90fangere å div=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jettaman Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Norsk bildelesenter jo et sted de sikkert har fangere til jetta'n... http://www.norskbildelesenter.no men diverse huggere og sånn kan jo oxo hende har det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 så ut som det var dårli me 90fanger der iallefall,men kansje noen har brukt å eller`? el andre linka Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 http://www.mekonomen.no har 90' fangere, men bakfangern er dyyyr Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 takker for tips=) ska få rulla dnej i hælga=) hehe får se ossen det bliir=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 mulig jeg er dum men skjønt itj shiten av sia,hæhæ,får ikke til å gi meg en link rett til 90fangeran på mekonomen sia ? =) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 theopelking skrev: mulig jeg er dum men skjønt itj shiten av sia,hæhæ,får ikke til å gi meg en link rett til 90fangeran på mekonomen sia ? =) hehe ;P har vært borti mindre avanserte sider ja :P Får ikke gitt link direkte til fangern for det er sånn flashplayerside, men denne linken fører til der du velger bil, så da burde du klare resten ;) http://webkat.mekonomen.se/inetkat/default.asp?Hbutik=6033-000&Hsprak=N&Htider=Mandag-Fredag+8-17.+Lørdag+10-14&Hadress=Skippergata+10,+3921+Porsgrunn,+Tel:+35+57+33+90&Hepost=grenland@mekonomen.no Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg