noldeeus Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Da jeg i dag tidelig leste gjennom mine faste nettaviser dumpet jeg over noe som fanget min oppmerksomhet, for når jeg tok en nærmere titt fant jeg ut at det her må være noe det teiteste påfunnet jeg har sett: http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=166674 Hva tror dikkan? Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 tipper grunnen til at front og baklykter står ut er for å forvirre :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Teiteste? Jeg syns dette er noe av det mest geniale påfunnet fra Ford de siste åra jeg... Hele greia er jo å skjule formene til den nydesigna Ka'en... Ingen som kan gjette seg til noe særlig design på den... Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Syns den er styggere sånn;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 tipper grunnen til at front og baklykter står ut er for å forvirre :) uten tvil for å forvirre, ikke en gang de dummeste bilfabrikantene ville noen gang designet en bil med lyktene på den måten :P kanskje , men lite tvilsomt :) digga det lille tittehullet i bakruta Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buz Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Hva tror dikkan? Hvem fan er dikkan? Noen som kjenner han? :blah: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg