nakj Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Er ny her, men er dette en vanlig Audi A4, hvilke modell vil dere si dette var? Digger Grillen på disse to bilene :) Det eg egentligt lurte på var om denne typen audi er samma typen som ovenfor? At det er bare en anna grill på dem eg har bilder av over? Som er forskjell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Alle er Audi A5 "B5" typen. - øverste er wannabe Audi singelframe som ser ut som har seget 5cm og med Golf 5 GTI wannabe side"netting" ved grøftelysene - midertste er wannabe Audi singelframe som ser ut som har seget 5cm og med ny type Audi S3 luftinntak - nedre er samme type bil, kamei grill og et smakløst valg av japsespoiler til tysk bil Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nakj Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Ok, så alle er av type Audi a5 ?? B5 ? Hva betyr B5 ? Sikker på at det ikke er Audi A4 "B5" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Hehe... det har nok sneket seg inn en liten skrivefeil der. :)Ingen av bilene er A5. Alle er selvfølgelig A4 b5 som du sier. B5 står bare for hvilken modell det er. Dette er typen som ble produsert opptil 2001. Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nakj Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Ok, ja tenkte meg nesten at det var en liten skrivefeil :) Syns den type styling som var på det 2 øvereste bildene var veldig fine ;) Tenkt mye på om eg skal kjøpe meg en a4, type a5 :) Noen som vet om en bra side med bilder av styla biler???, helst audier :) :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Utrolig mye jobb hvis du skal bygge om en B5 til singelframe (sånn som de to første). Må ha nytt panser, evt. kappe til det som sitter på bilen. Sikkert ikke bare bare å få montert den type fanger heller. Google er vel letteste måten å finne bilder på :P Kan jo titte litt på VACN sidene også (http://www.vwaudi-club.no/) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nakj Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Neida, ingenting skal være lett.. men neste bil eg kjøper kommer eg til og jobbe endel med :) Men singelframe, det er lixom bare fronten på audien som heter det? på det øverste bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Singel frame er "navnet" på B7 fronten\grillen. Den store grillen som omfavner audi ringene og skiltplata. Får kjøpt ferdige sett med panser, front, grill osv.. men koster litt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nakj Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Ok, takker for info:) greit og vite:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg