Gå til innhold

Rapport FMCN treff i Bergen 16/9-07

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

... Og denne søndagen var det FMCN's tur til å arrangere treff på Eikås.

 

1190061355_img_2042.jpg

 

Med et kjappt blikk mot himmelen kunne jeg konstatere at Ford-gjengen hadde hatt flaks, og tydeligvis sluppet den dystre dommen fra værdamene på TV2...

Det var opplett, og nesten varmt i forhold til lørdagen!

 

Blant de kjørende var Roger i Sierra og Trond V. i Fiesta.

Rogeren gikk som vanlig for show og herjing, noe som gleder både kameralinse og fotograf...

 

1190062265_img_2119.jpg

 

... men Trond var ikke hakket værre han heller, der han pisket Fiestaen rundt banen til noe som kunne virke som lovende rundetider!

 

1190062449_img_2146.jpg

 

Som alle andre biltreff med respekt for seg selv begynte det etterhvert å dette deler av bilene, og respektive eiere måtte bite i gresset og komme seg i depo for å skru.

Ingen skal si at DETTE er en gjeng som gir opp uten kamp! Granadaen til Lynvingen fikk et lite anfall av bensinkasting...

 

1190062675_img_2243.jpg

 

... noe som endte med et fenomen som ikke er ukjent de fleste som driver med banekjøring...

 

1190063514_img_2434.jpg

 

Alt i alt var det for min del ett sosialt treff, og de som faktisk kjørte skal ha skryt for at de satsa såpass mye som de gjorde :)

 

Resten av bildene finner du i fotoalbummet eller i bildetråden.

 

Du kan også lese den fullstendige rapporten på mediaforumet eller hovedsiden til curbz.org

'91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE

[x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE

[x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80

Ulvehulen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du ditt ballesvin! Jeg får bare en gedigen pauseknapp på videosiden. Kan det være riktig? :wonder: Er det ingen nedlastningsmuligheter?

video.png

 

PS! Når jeg peker på en film kommer denne infoboksen opp. Men hvit tekst på lysegrå bakgrunn funker dårlig for meg. Prøvde å skru opp både kontrast og lysstyrke. :confused:

 

MissLilleUlv: Fine bilder med god fartsfølelse. :thumb Og Granadaen er jo bare gjennomført rå. Skikkelig stuk!

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ballesvin faktisk... :hellothere:

 

Jeg har hørt om noen som har problemer... Vet ikke om det er noe med codec'er eller IE... ?

 

Det kommer opp nedlastningsmuligheter, (jeg må bare lære det først)

 

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=bTm4jhMGQ9I"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=bTm4jhMGQ9I" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

 

Virker denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ har jeg sett ferdig filmen. Var så fint vær at jeg følte for å gå ut før i dag.

Mye frisk kjøring, men jeg vet ikke om banemestern satte pris på all torva som fløy veggimellom :D Også funka det best med punk fremfor den sure synthpopen i starten. Skal det være musikk på bilfilm må det være rock! :partyon: Eller klassisk. :blah:

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår